California gurls.

Hey there i am finally in love with summer and i do not want it to get over ! but we are almost there.
i spent my weekend in Los Angeles , CA. it was so much fun and now i have a lot of good memories of this trip , these are some pictures of venice beach @ LA , kinda my favorite beach in cali so far :)
i have more from LA to share so stay tuned !! Thanks for visit.








hola queridos seguidores! estoy de vuelta y encantada con el verano ya no quiero que se acabe . pasé mi fin de semana en Los Angeles, California,  fue muy divertido y ahora tengo muchas anècdotas que contar del viaje , he aquí algunas fotografías de la playa de Venice, LA, California; Al parecer  ya es mi favorita de todo california.

Aùn tengo mucho mas que compartir de este viaje , sigan visitando gracias!



archi√e